01 Januari 2011

Tahun Baharu 2011

Assalamualaikum....

Sempena Tahun Baharu 2011 ini, blog ini akan berubah sifat. Jika sebelum ini kandungannya 'agak berat', tetapi mulai 2011, blog ini akan digabung dengan blog yang satu lagi :: Ranah Hidup (http://arsal74.blog.friendster.com/) Jadi mulai hari ini juga blog Ranah Hidup tidak lagi dikemas kini. Jadi cerita tentang hidup dan perjuangan akan saya terbitkan dalam satu blog sahaja :: blog ini. Maka nama blog ini saya tukarkan kepada Ranah Budiman - agar terserlah hasrat kandungannya. Walaupun begitu, ada beberapa entri di laman sesawang Ranah Hidup saya masukkan ke dalam blog ini dengan tanda khusus (ARKIB). Entri itu ialah entri yang memberi kenangan yang penting kepada saya.

Jadi kepada semua, sudi-sudilah membaca kisah hidup dan perjuangan saya di sini.

Terima kasih.

2 ulasan:

shahjiehan berkata...

selamat tahun baru 2011 cg arifin~

arsal74 berkata...

Selamat tahun baharu juga...untuk anda :: moga berjaya membina koita cinta yang abadi ::

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang ...