Islamic Widget

31 Mei 2007

HKSBP KE-34 (ARKIB)

HKSBP KE-34

Hmmm.. selepas seminggu berhempas-pulas kat Sekolah Menengah Sains Kota Tinggi(SAKTI), kat Bandar (pekan sebenarnya) Penawar, akhirnya HKSBP ke-34 dah tamat. Dan pukul 2.15 petang semalam sumer kontinjen dah berangkat pulang. Guna istilah berangkat sebab sumer sekali dah angkat beg dan barang ke dalam bas :) Mujur tak der satupun pun kontinjen yang kena bertolak pulang.. kalau dak susah jugak kena tolak bas tuh… jauh! Sampai kat skolah dah pukul 6.00 pagi. Fuh.. jauhnyer. Apapun, terima kasih kat SMS Pkok Sena kerana sudi "menumpangkan" kami.. (Ada cerita di sebalik peristiwa).

Apapun tahniah ler kepada pasukan bahas Bahasa Inggeris yang telahpun mara ke suku akhir kedua. Walaupun tewas kepada SMS Alam Shah (ASiS), KL namun berbaloi la. Sebab depa menang peringkat separuh akhir dan berjaya ke peringkat akhir bertemu dengan STAR. Tak sangka le pulak boleh sampai ke peringkat tu. Satu kejayaan… Apapun kepada pasukan Bahasa Melayu, usaha dengan lebih tekun lagi. Pastikan tahun depan, kat SERATAS sekurang-kurangnya mara ke peringkat separuh akhir… Tak mustahil kan? OKlah, boleh tewaskan STJ (pasukan belasahan dalam kumpulan kali ni..:-)). Apapun, yang penting semua pembahas gembira ke SAKTI.

Tahun depan HKSBP Zon Utara kat SERATAS & Kebangsaan kat Jenan. Harap-harap penginapan, pengangkutan dan layanan untuk hakim lebih baik daripada SAKTI. Apapun, tahniah SAKTI.