23 November 2023

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang diketuai oleh ketua baharu, Cikgu Azlina dari SMA Hidayah Islamiyah mengambil pendekatan berfokus bagi memberi suntkan semangat kepada murid-murid yang akan menempuh SPM yang tidak berapa lama lagi mendatang. 

Pasukan AST berkampung bersama-sama murid dari selkuruh sekolah Kubang pasu di SMK Tanjung Pauh pada 21 November 2023. Walaupun dirasakan agak lewat, namun diharapkan Program Optimis A (SASKEM) SPM Kubang pasu ini menambah percikan semangat calon-calon untuk mendepani peperiksaan SPM. Pasukan AST telah menampilkan 9 orang jurulatih utama (JU) Bahasa Melayu Kubang Pasu. Tahniah kepada Cikgu Nazarita yang telah menggamatkan Dewan SMK Tanjung pasuh selama lebih dua jam sepanjang program ini. Tahniah kepada team AST yang tidak pernah jemu mencurahkan ilmu pengetahuan dan kepakaran demi kecemerlangan murid-murid daerah Kubang pasu. Cuma diharapkan pihak PPD menjalankan program ini lebih awal pada tahun hadapan bagi memperoleh outcome yang maksimum.

Saya seperti biasa, jurugambar (dan jurugembur) saja... :-D








Tiada ulasan:

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang ...