07 September 2011

Teruskan Perjuangan...

Banyak peristiwa yang berlaku sejak akhir-akhir ini. Selain pemergian Ramadan yang penuh keberkatan [moga-moga kita berjaya menggondol tawaran yang dikurniakan-Nya], Syawal yang menjelma bersama-sama dengan Hari Kebangsaan yang ke-54 memberi erti kemenangan berganda kepada kita. Alhamdulillah, syukur Allah s.w.t masih mengekalkan nikmat keamanan dan ketenteraman kepada bumi bertuah ini. Terima kasih kepada para pejuang yang mempertahankan kemerdekaan serta mereka yang berusaha merbut kembali tanah yang dirampas ini, walau dengan apa-apa jua cara dan kaedah. Sejarah tidak pernah menipu, tinggal kita sahaja yang perlu membuka pintu hati dan akal bagi menilai fakta itu dari perspektif yang bagaimana :: songsang atau terang!

Kepada rakan-rakan guru yang bertungkus - lumus mengisi borang HLP atau CBBPTP, teruskan usaha anda. Insya-Allah, berjaya. 

Kepada rakan-rakan di sekolah, selamat meneruskan tugas :: Ijtimak Aidilfitri pada 10.09.2011, Sambutan Ambang Malaysia 14.09.2011, Bacaan Yasin & Solat Hajat untuk Calon PMR & SPM 2011 pada 15.09.2011, LaDaP di Cinta Sayang Resort pada 16 & 17.09.2011. Kepada pasukan Khidmat Komuniti Pendidikan SBPIKP pula, insya-Allah, kita akan ke Sekolah Agama al-Zubaidiyah, Merbok pada pagi 16.09.2011untuk Bengkel Teknik Penjawaban Soalan PMR sebagai sumbangan kita kepada masyarakat buat kali kedua pada tahun ini. Untuk SPM pula, insya-Allah, kita usahakan di i-KUPs sahaja dengan menjemput pelajar-pelajar dari SAR, SABK dan SMK yang berdekatan. Diharapkan semua ahli kumpulan bersiap sedia dengan bahan masing-masing. Ada sesiapa yang ingin turut membantu? Anda dialu-alukan!

Kepada semua bekas pelajar i-KUPs yang akan 'terbang' [atau 'bergerak'] ke destinasi masing-masing :: dalam mahupun luar negara, tahniah dan selamat menempuh dunia universiti - banyak yang ada di sana, terokailah!

Tiada ulasan:

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang ...