28 April 2009

Debat UIA (Hari keempat) (ARKIB)

Debat UIA (Hari keempat)

Akhirnya, selepas berjaya mengharungi cabaran sepanjang tiga hari perlawanan (4 menang, 2 kalah), hari ini memberi cabaran yang hebat. Berjaya ke peringkat suku akhir (8 pasukan terbaik) memberi satu pengalaman baharu. Pertama kali masuk ke pertandingan ini dan berjaya sampai ke peringkat ini merupakan anugerah Allah yang tidak ternilai. Banyak pengalaman dan ilmu baharu yang diperoleh. Walaupun kalah kepada STAR dengan 5-0, namun margin yang sungguh tipis, 1. Walau bagaimanapun persediaan dan pemahaman usul menjadi sedikit titik pemisah antara kami dengan STAR.
Menentang gagasan 1 Malaysia oleh MCKK
Menentang gagasan 1 Malaysia oleh MCKK
Walau apapun, tahniah dan syabas kepada semua pembahas BM (B). Kejayaan kalian ialah anugerah Allah, dan berusahalah ke arah yang lebih baik demi kecemerlangan bahas. Demi kepuasan anda juga. Kepada BM (A) pula, banyak-banyakkan mendengar sebab jika kita terlalu banyak bercakap dan tidak mendengar, kita akan jadi seperti burung kakak tua! Kepada team BI, ingatlah : langit tidak selalu cerah, tetapi usaha tangga kejayaan! :-D Kepada pasukan yang akan beraksi esok, semoga berjaya, khususnya kepada pasukan yang berjaya kalahkan SBPIKP pagi tadi … Tahniah!
Menanti Keputusan Rasmi ke Perlawanan Suku Akhir
Menanti Keputusan Rasmi ke Perlawanan Suku Akhir
Akhir sekali, semoga perjalanan balik ke SBPIKP esok lancar dan selamat daripada marabahaya.

Tiada ulasan:

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang ...