21 Julai 2007

NKI (ARKIB)

NKI

Ari ni aku abis edit teks ucapan perasmian penutup NKI kali ke-28. Dah tak sampai sebulan lagi dah… Boleh tahan gak aku merapu. Bukan apa, sebab selalunya aku tulis macam2 pun, perasmi tu bukannya nak baca apa yang aku tulis. Wat penat jer. Dash tiga tahun wat kerja camni. Tapi OKlah jugak. Paling kurang aku boleh guna semula otak aku yang dah agak ‘berkarat’ nih. DAh lama tak baca benda-benda ilmiah, menulis jauh sekali. RAsa dah makin bodo lak… Dok crita benda sama jer. Balik2 itu..periksa, ujian..baca buku. Bosannya. Tak der wacana intelektual langsung kat sekolah tu rasanya. JAdi, dengan menulis teks ucapan ni, bolehlah mengasah semula ketajaman minda dan akal budi aku ni.. Baru la terasa macan cendekiawan, errr…terlebih puji diri sendiri pulak. Tapi itu la… Hakikat… :) 

Tapi aku rasa lepas ni aku nak mula menulis semula la. Dah rindu nak tengok nama sendiri dalam majalah.. hehehe. Umph… boleh ajak Nuar nih!

Ada siapa-siapa yang ada idea nak tulis apa?

Tiada ulasan:

Soksek Soksek SPM 2023

 Pasukan Academic Support Team (AST) PPD Kubang Pasu kembali turun menggempur calon-calon SPM Kubang Pasu 2023. Tahun ini, pasukan AST yang ...